fredag 12 augusti 2011














hälsningar från längst bak i bussen. i min stora fåtölj bredvid kaffemaskinen. på väg mot göteborg. förstod precis att det är festival där nu denna helgen. ska inte gå. när min kille frågade vad jag ville göra ikväll sa jag med klar stämma: ligga i din famn och titta på the office tills jag somnar. han var mycket nöjd med detta svar. lovade till och med att köpa salt och vinägerchips och öl. viva!
annars då? på jobbet? jodå, var där innan åtta imorse (fick skjuts). har sytt klart en jacka och ett par byxor. och så har jag sytt tre melittahattar till en. jag har även varit arbetsledare på ateljen och delat ut pack- och nermonteringsuppgifter. dessa har jag sedan övervakat med ett gott humör. jag har fått krama om min chef. och så har jag visat min cittra för danne och andreas som lovade att försöka stämma den. så, en bra dag med andra ord.

Inga kommentarer: