just det, mailade coop igår. var skitsur och lät det framgå i det korrekt skrivna mailet. klagade på allt men mest på att priserna som står angivna på hyllkanterna i butiken här runt hörnet inte stämmer med det man får betala.
när jag kom hem idag möttes jag av ett mail från mitt coops nya butikschef. det var hans första dag på plats och han verkar då inte låta bli att ta ansvar. nä, han bad om mitt nummer och berättade att det imorgon ska komma en kille och kolla ALLA priser i butiken. han avslutade mailet med TACK!!!
ok, nu vet ju inte jag om jag ska känna mig oroad. är han ironisk? jag menar, det är skitenkelt att klaga när man tror att det håller sig långt borta. att dom sköter det i stockholm eller whatever. men nu kommer jag ju träffa honom. han kommer veta att det är jag. jag kommer få skämmas när jag var dag handlar där. herre.
eller så är han bara glad för att jag klagade och att han kan göra skillnad.
värsta scenario: att dom inte hittar ett enda fel.
som tur var vet jag att fazers solrosbröd stod annonserat som 18:90 men att jag betalade 24:50.
så nervös.
måndag 16 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
2 kommentarer:
du kan hänvisa till mig, jag har också vart med om att priserna inte stämmer. och det som jag tycker är värst, att de viker prisinformationslappen så att man inte kan se jämförelsepriset på vissa varor! så jävla fult.
Word! Jag har stört mig på precis samma sak på Konsum i Gamlestan under hela tiden vi bodde där. Nu slipper jag. Men fint att du tar tag och styr upp. Bra jobbat.
Skicka en kommentar